niedziela, 26 lutego 2017

Tanie pędzle MAC!!! czy to możliwe?

        Mac hmm... Marka kosmetyczna znana i ceniona na całym świecie. Produkty są znane z bardzo wysokiej jakości, są to kosmetyki i akcesoria profesjonalne co za tym idzie bardzo drogie. Przeglądając sieć natknęłam się na pędzle, których cena przekraczała niekiedy 170zł! Czyli są to produkty zdecydowanie nie na moją kieszeń:( 
        Pewnego pięknego dnia mając dzień wolny od pracy, postanowiłam wybrać się na zakupy. Chciałam odwiedzić Rosmana i lokalną drogerię, przez przypadek wstąpiłam do lumpeksu z odzieżą używaną. Jak się później okazało była to dobra decyzja. Gdy weszłam do środka moim oczom ukazała się lada pełna przeróżnych gadżetów, wśród nich moim oczom ukazało się czarne etui z logo MAC. Jakież było moje zaskoczenie gdy zobaczyłam wnętrze owego pokrowca.


Pędzle mac za grosze


     Tak, dobrze widzicie, etui było całe wypełnione pędzlami i to również pędzlami MACA! Od razu wrzuciłam zdobycz do koszyka, nie sprawdzając nawet ceny. Dopiero po chwili gdy moje zdziwienie troszkę zmalało zerknęłam na metkę z ceną, było na niej 40 zł. Byłam w szoku, oczywiście czym prędzej pobiegłam do kasy, zapłaciłam i niesamowicie dumna opuściłam sklep, aby móc się dokładnie przyjrzeć zdobyczy w samochodzie:) 
    Policzyłam pędzelki jest ich 23, jeden z nich nie jest z logo MACA reszta tak. Bardzo się cieszę z tego zakupu, aczkolwiek mam wątpliwości co do tego czy na pewno są oryginalne. 



MAC 129, 150
     Martwi mnie jakość włosia, w każdym pędzlu jest takie samo, twarde i troszkę szorstkie, na domiar złego wypada ze wszystkich pędzelków, z resztą widać na zdjęciach jak sterczą włoski.
       
MAC 494 se i jeden pędzel marki NAPOLEON


      Przeglądając sieć i porównując poszczególne pędzle, wyglądają na oryginały więc mam nadzieję, że tak jest. szkoda, że nie mam niestety w swojej kolekcji żadnego pędzelka z MACA, łatwiej byłoby je zidentyfikować:)



MAC 242, 210, 208, 102, 316
MAC 205, 129 SH, 168

MAC 252, 249, 275, 213, 214

MAC 222, 239, 217, 194, 202, 203

MAC 242, 210, 208, 102, 316


   I oto tak wygląda cała kolekcja pędzli z MACA za 40 zł!!!
Miałam ogromne szczęście, że trafiłam na coś takiego, chyba będę częściej zaglądać do tego typu sklepów😀


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz